BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, April 18, 2008

Princess Coronation Part II

Yay! More pictures! ¡Viva! Mas fotos





It is a tradition to make and decorate the birthday cakes in a fancy schmancy fashion. So that is what I did. I put on the hat of baker extraordinaire and made a tiara cake. It was pretty fun and much, much easier than I would have thought (especially since Beverly helped out on the lettering). Although, ask my mom about the bear cake incident. It is not such a success story. You win some and you lose some. I guess cakes don't fair well in the humidity in south east Texas, even if they did take all night to make.

Es tradición para mi familia hacer el pastel de cumpleaños y decorarlo de una manera extravagante, nunca se compran. Así que precisamente eso hice. Me puse mi gorro de chef, y le hice su pastel. El pastel de Lilly era en forma de tiara, con anillos de fantasía como las joyas de la corona. Fue divertido y mucho menos trabajo de lo que pensé (especialmente porque mi amiga Beverly me ayudó con deletrearlo). Aunque, si tienen oportunidad, pregúntenle a mi mamá sobre el incidente del pastel de osito. No es una historia exitosa. A veces se gana, a veces se pierde. Supongo que los pasteles no duran en el sur de Tejas, donde hay mucha humedad en el clima y se derriten rápido. Aunque la pobre pasó toda la noche cocinándolo.

0 comments: